Evenimente desfăşurate cu suportul MEDIAEC în Seminar B251
Semiotics creativity unifying diversities, diferences, divides - 06.11.2010
Conferinta organizata de Facultatea de Filosofie si Stiinte Social-Politice
Semiotics creativity unifying diversities, diferences, divides - 05.11.2010
Conferinta organizata de Facultatea de Filosofie si Stiinte Social-Politice
Evaluarea finala - 29.01.2010
Activitate la B251: Evaluare finala la disciplina Introducere in publicitate: prezentare scenarii creative proprii, alternative la campanii cunoscute din Romania.
Prezentare materiale seminar - 26.01.2010
Activitate la B251: ora 16.00, 26.01.2010 - disciplina - "Introducere in publicitate". Tema Diferentierea si relevanta in comunicarea de brand din Romania. Studii de caz.
Prezentare materiale seminar - 19.01.2010
Ieri, 19.01.2010 a avut loc urmatorul seminar sustinut de domnisoara Ioana Grancea celor din anul II Comunicare, grupele 2,3 si 4 la disciplina Introducere in publicitate. Temele de seminar au fost: T-Plan-ul si Insight-ul consumatorului - > activitati care au stat la baza lansarii disciplinei de Account Planning; Roluri pe care le poate indeplini un account planner.
Prezentare materiale seminar - 13.01.2010
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Agentii de advertising din Romania - istoric, campanii premiate, moduri de a mentine standardele profesionale impuse de agentia - mama din Occident; Avantaje si dezavantaje ale descrierii demografice, in comparatie cu descrierea psihografica a targetului; Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare.
Prezentare materiale seminar - 12.01.2010
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Cercetarea exploratorie si cercetarea de pretestare - avantaje si dezavantaje; Studii de caz - limitele advertisingului in modificarea calitatii percepute a unui brand; Extensii de brand - avantaje si dezavantaje; Comunicarea de brand si capitalul de brand.
Prezentare materiale seminar - 16.12.2009
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: Consumer insight. De la cercetarea exploratorie la cea de tip copy-test; Campanii cu scop social. Obiective si evaluari; Cercetarea eficientei si a eficacitatii unui proces de briefing creativ, Greseli frecvente in interpretarea rezultatelor unei pretestari de campanie.
Prezentare materiale seminar - 10.12.2009
In cadrul seminarului Profesionistii Media, dna. conf. dr. Bejan Stefania a prezentat materiale video prin sistemele MEDIAEC ale salii B251.
Prezentare materiale seminar - 04.12.2009
In cadrul seminarului Introducere in publicitate se vor efectua pe echipamentele MEDIAEC urmatoarele: prezentari PowerPoint din lucrarea Adevar, minciuna si advertising - 4 capitole; Account Planing - filmulet publicitar despre limitele disciplinei; Briefengul - documentar.
Prezentare materiale curs - 30.11.2009
Cursul din data 30.11.2009, Aplicatii ale metodei semiotice, sustinut in fata studentilor anului III, s-a desfasurat in sala B251. S-au efectuat prezentari multimedia si s-a facut analiza unor afise si clipuri publicitare.
Prezentare materiale seminar - 26.11.2009
In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 26.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe trei teme: Studiu de caz: Monster.com, Evaluarea unei campanii de gherilla, Public - tinta ->pliere pe valori si inovatie.
Prezentare materiale seminar - 25.11.2009
In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 25.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Publicitatea below-the-line, Lansarea subbrandului TED al United Airlines, Bahamas - fundamente pentru crearea logo-ului, Evaluarea unei companii.
Prezentare materiale seminar - 24.11.2009
In cadrul seminarului Introducere in publicitate, sustinut astazi 24.11.2009, dna profesor Grancea Ioana propune dezbateri pe patru teme: Printuri strategic construite, Propuneri U.S.P. si E.S.P., Promovarea unei afaceri sub un brand unic, Guerilla advertising.
Prezentare sala MediaEC-B251 - 19.11.2009
In sala MediaEC-B251 va avea loc in ziua de 19.11.2009, incepand cu ora 10.00, instruirea cadrelor didactice in utilizarea corespunzatoare a echipamentelor existente in sala. La actiune vor participa: director regional Avitech - ing. Piu Catalin - si inginer de sistem MediaEC - ing. Petru-Adrian Istrimschi - in calitate de instructori si cadre didactice ale Facultatii de Filozofie si Stiinte Social-Politice ca utilizatori.
Instructaj, utilizare sistem MEDIAEC - 13.11.2009
In sala B251 a avut loc astazi instructajul in utilizare a sistemului MEDIAEC. Au fost prezentate responsabilului de sala doua moduri de utilizare mai frecvente: modul de prezentare video si modul de videoconferinta. s-au facut referiri si la modul de supraveghere al salii de la distanta in orice moment al zilei.
Prezentare materiale seminar - 13.11.2009
Materialele seminarului Introducere in publicitate vor fi prezentate astazi, 13.11.2009, in sala B251, cu ajutorul echipamentelor MEDIAEC.
Prezentare materiale seminar - 12.11.2009
In cadrul seminarului s-au prezentat materiale video prin sistemele MEDIAEC ale salii B251 apartinand Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice